en fredag i mitt liv, något bättre än vanligt!

Mamma är här i helgen och myser! Igår gick vi på söder och myste och köpte massa fina grejer. Som en träslev, just saying! Köpte kebab i söderhallarna och dreglade över allt gott därinne och ville absolut smaka allt. Sen promenerade vi genom Gamla stan hela vägen upp till centralbadet. Solen sken ju och jag invigde min gula vinterjacka. Centralbadet var fantastiskt, en liten oas i människomyllret med glödheta bubbelpooler och en alldeles grön/blå bassäng att simma i. Vi lyckades slappna av såpass att vi somnade i varsin vilstol, jag ska tydligen ha sovit så djupt att mamma inte kunde väcka mig... Efter besöket drog vi upp till Sibirien och åt soppa på Stockholms mysigare restaurang. Drack kall öl och orkade knappt hålla oss uppe. Trötta och mätta tog vi oss sen hemåt med en påse lösgodis och kollade tre grey's innan vi somnade pang bom. Rätt awedome fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0