I wish that without me your heart would break, I wish that without me you'd be spending the rest of your nights awake.


Jag är alldeles snurrig, det sticker i mina armar och huvudet är alldeles tungt. Han är inte hemma så jag lagar inte mat. Insåg försent att jag visst behöver näring för att överhuvudtaget hålla mig på benen så kokade lite pasta och strödde på rikligt med pesto, men inget händer. Det går inte upp till huvudet så jag ligger i sängen och tittar på toy story 3 och ungefär 2 urspännande grey's-avsnitt. Gör det bästa av situationen liksom, och skakar i kroppen åt den bästa jävla serien i hela världen men fnyser åt slutet, Shonda vad håller du på med? För övrigt har den här helgen varit konstant dvala förutom mys med Jess igår och långpromenad med Zinni idag. Alltså nej, jag klarar det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0