smultronvägar och saltvattenspool.

Simmade en kilometer i bassängen jag praktiskt taget växt upp i idag. Avbröt först när kroppen ömmade som satan och åskan mullrade. Det var ändå ganska mysigt innan med tunga regndroppar som slog ner i huvudet. Att sen springa in i bastun med alla andra frusna människor och smyglyssna på prat om nya duschkrämer, vilka pelargoner som är bäst och hur mycket regn det faktiskt kommit i juni - t e r a p i! Sen skulle jag gå hem, köpte en liten godispåse (sån där awesome liten vit påse med färgglada cirklar på!) med mig och började traska i solen. Helt plötsligt öppnade sig himlen igen och jag fick lite småpanik över mina nya tygskor och tog av mig dem och höll i famnen. Svepte en sjal över hela mig och gick barfota hem i störtregnet.. Men nu har jag fått stekt potatis och har öppnat en bärs, mer behövs väl inte?

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, det där lät så himla mysigt!

2012-06-27 @ 19:47:53
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0