att stå på den franska balkongen och titta på de älskade nackamasterna och tänka: hem

Imorse vaknade jag upp mer bakis än på säkert ett år, efter en dans/öl afton med min kollega Emelie. Hur kul som helst men att vakna upp med ett blytungt huvud och snustorr hals hör fortfarande inte till favoriterna. Vid halv ett gjorde Patz frukost; stekt sparris, mango och stekt ägg - awesome. Sen har jag spelat diablo i sex timmar och han har suttit i soffan och läst. Nationaldagen har liksom passerat utan att vi firat, men njutit till max. Beställde pizza, kollade gossip några timmar och chillade med balkongdörren på vid gavel. Nu har jag sju jobbdagar i rad på gång och sen semester, så jävla nice. Och på söndag kommer morbror hem igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0