zup broes?

Yo guys. Jag har haft världens segdag, har en hatkärlek till sådanna. I alla fall, bara skrotat omrking med nattlinne plus stickad goströja, bakat focaccia, läst tidningar, köpt godis, sånt man mår bra av när man är så jävla slö av djungelhetta och jobb-träningsvärk. men sen tog jag tag i mitt liv, slängde på ett avsnitt modern family och cyklade i tjugo minuter eller nått på träningscykeln. It killed me, bara så att ni vet. Nu ska jag duscha kallt, äta jordgubbar och fortsätta slappa. Imorgon är det åtta timmars jobb pang på, pepp? Njae. Cashflow? ja tack. 
Pippi.
Ramlade i det här ögonblicket nästan av cykeln av dödhet men vad gör man inte för att få skryta.
Chill. Gick efter det här ut i trädgården och satte mig i en sån där fin gunga. Det ösregnade och sakta återfick jag min vanliga kroppstemperatur samtidigt som gräset nästan omöjligt blev ännu grönare av regndropparna. Tänkte att jag verkligen älskar syre. wow. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0