tuttbedömning och kassafel.

Åh jag har en genomrutten dag. Nej det är inte sant, men jag har en förmåga att haka upp mig på saker. Som att jag fuckade kassan imorse och det kommer bli supermycket extrajobb på grund av det. Önskar jag bara kunde skaka av det men det sitter kvar och lämnar nervösa ångestnätter innan nästa öppning. När jag jobbade på Sunne Vattenland för hundra år sedan så lovade jag mig själv att aldrig mer jobba med pengar, aldrig. Vågade ändå bryta det löftet men se nej, det var ju inte så jävla smart. Jaha nu har jag gnällt färdigt och ska istället låta bilen och åka och simma lite. Åh ps. Jobbade med en ny kollega idag, hon fick se mina tuttar inom en timme, är det så på alla underklädesbutiker? Hehe like it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0