mittiingenstans

Ledig tre dagar, äter massvis med jordgubbar, tar hand om påssjuk pojkvän, maratontittar modern family och gossip som äntligen levererar igen, kör bil, sparkar fotboll, äter chips, kollar på alla transformersfilmerna, solar när tillfälle ges, lyssnar på regnet, vilar, planerar semester. Sånt ni vet.
Och nu ska jag in till stan, efter att jag fått reda på hur hösten ser ut om 17 minuter. Mitt mål är att köpa en knallgul tröja, it feels good. Upptäckte dock att cashflowet inte är great, och för er som tycker att vi/jag redan är så bortskämda som bor i patrics föräldrars hus så måste vi faktiskt betala för massa mat nu när de inte är hemma. Oh, wow  i-landsproblem. Måstre träna också, bajskorv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0