en ledig morgon.

Det där är jag, mitt i min tylldröm jag köpte på Lisa Larsson första dagen jag bodde i Stockholm. Och med världens finaste vita stayups som jag har köpt på mitt jobb. Jag vet inte om jag borde skämmas. För att bilden är "naken", för att den fiskar komplimanger eller för att jag ens lägger ut en sån bild utan att ha så smala lår som man ska. Jag gör bara inte det. Är det något jag lärt mig på mina snart tjugoen år så är det att jag kommer göra bra mycket värre grejer som jag kan skämmas för. Och ibland är ni, som är lite färre nu, superduperviktiga. Men efter Asien är allt i ett annat ljus lite. Det är okej att favorisera sig själv i den här världen, okej att ta hänsyn till sig själv i första hand. Så om ni nu tycker att jag är för oäkta, för mycket Blondinbella, då är det okej att sluta. 
Tror egentligen att jag mest lurat mig själv med ett sånt här inlägg. Den som orkar bry sig om mig, julia, i stayups har väl egentligen inte så mycket fritid? Ps. Kan någon snälla ge mig en sammanfattning om Almedalsveckan? vet bara att centern och ssu krigar. vilket ju i och för sig kanske räcker...

Kommentarer
Postat av: Julia

jag bryr mig alltid om dig, med eller utan stayups. Du är lika fin. Jämt. Fast den här bilden är JÄVLIGT FIN!

2012-07-09 @ 20:22:52
URL: http://juliamaryhedvig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0