livet i punktform.

Saker jag tänkt på sen sist gänget:
1. Psykopater. Har lyssnat på P3 Dokumentär om skolskjutningen på Columbine High School -99. Det är så fruktansvärt bra berättat av Daniel Mehr (tror jag) och jag är så himla fascinerad samtidigt som det ju är fruktansvärt det de två unga pojkarna gjorde. Och det är journalister, psykologer och CSI-snubbar som berättar och igår slutade jag aldrig plocka champinjoner när jag handlade för det var så extremt spännande när de tog upp alla egenskaper hos en psykopat.
2. Rebellen. I och med att det är underbart mycket snö ute minskar min och min käre sambos lust för att gå hela vägen till Sickla för att handla med cirka 150 %. Så jag handlar på extrapris på Rebellen i Slussen. Köper saker extrembilligt som går ut dagen efter och möter alla möjliga människor. Älskar den där lilla butiken.
3. Mina vänner Julie och Fred har förlovat sig och det är helt underbart! I söndags firade vi dem med middag, bubbel och hennes mamma och hennes sambo var där. När de sen åkte mot Karlstad startade vi en spelkväll med Galenpanna och Ticket to ride och det hela eskalerade ut i massa alkohol, skratt och kärlek. Världsbäst.
4. Jag har 8 dagar kvar i skolan innan jullov. Extremsegt men det är bara att bita i, lyssna på lite musikhjälpen och försöka äta många lussebullar.
5. Kärlek
det var minus 19 och jag gick på gymnasiet. 

Kommentarer
Postat av: Sara

6. Vi åker till Budapest om två dagar och vi ska dricka champagne, bada, få massage och sova i samma säng <3

2012-12-11 @ 13:46:00
URL: http://slitet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0