jag är färgen i filmen om ditt liv.

Imorgon är det nyår och jag peppar faktiskt! Ska släpa mig upp halv åtta och sen kanske gå ner till jobbet igen (Obs ganska jobbigt) och köra fem timmar där. Kan ju i och för sig bli lite kul med galet stressade tjejer som kommer in och köper strumpbyxor och korsetter hit och dit. Jag kanske till och med ska ha klackar (eftersom mina andra skor är dödsfina men trycker ihop mina långbensfötter vilket är en pina). Efter jobbet ska jag i alla fall hoppa i drömklänningen och sen drar jag och Patz till Julie och Fred och käkar nyårsmiddag och dricka skumpa och citronsnaps med dem och Sarah (jag har bara amerikanska namn på mina vänner?).
När den underbara kvällen är över har vi några slappdagar och sen drar vi till älskade Karlstad igen. Jag har en känsla av att denna flängvår som väntar kommer innehålla mer Karlstad än vad jag trott. Hänga med Helenis, mysa med mamma och pappa och åka bil med lillebror. Jämt görgött.

Nu snart ska vi titta på Modig och ära nachochips. Hej underbar söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0