workout!

SATAN vad stolt jag blir över mig själv som fortsätter träna fastän det hela tiden är så jobbigt och tar emot. Men snart snart snart måste det ju komma en tröskel och när man väl är över den så kommer kroppen att lyda mer. Jag fortsätter med poweryogan via youtube (hehe) och väldigt korta löprundor för att komma igång i långsamt tempo och till skillnad mot andra gånger, inte bara ge upp för att det blir för jobbigt. Fyllde dessutom idag två stora petflaskor med vatten för att köra lite styrka för armarna där jag nog är som allra svagast. 
Vill bara skicka ett stort jävla YOU GO GIRL till mig själv! 
Ps. Har dessutom ätit kräfor igen, om än från Kina, bästa som finns! Och ikväll blir det Grönan, ska faktiskt bli lite kul. Hoppas jag träffar på massa mysiga kompisar. Nu ska jag äta chokladtårta! 

Kommentarer
Postat av: Tildis

YOU GO GIRL! Visst är det skönt att träna??:) Du är så duktig! PUSS<3

2012-08-24 @ 23:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0