mera karlstadaktiviteter!

Igår hängde Sara, Ia, Simon, Sarah, Johan, Anton och jag på Tempels uteservering för att säga hejdå/goodbye till Jony the pony som åker till stora äpplet för att plugga. Det var supermysigt, sara och jag hade med enormt feta cupcakes till henne som ett sent grattis och tidigt hejdå vilket nog var väldigt uppskattat. Sen snackade vi matvideos, trolleritrick, vapentillverkning och takbarer i några timmar och drack några glas vin/öl. När några droppade av satt Sara, jag, Simon och Anton kvar och hade nynningslek med barnprogramslåtar, det var epic roligt och självklart vann jag trots att de andra har yngre småsyskon än mig, HA. Sen cyklade jag i alla fall hem till min sköna säng och kollapsade.
Idag har jag hängt järnet i min ensamhet på förmiddagen, kollat upp allt inför universitet och sånt ni vet. Sen kom Sara hit (alltså man tar igen ungefär tre månaders noll kontakt) och vi käkade kantarellmackor och grillad kyckling och snackade igenom syskon, skola, gymnasiet och en del killar. Hur det nu blir så.. Och nu (klockan fyra) måste jag ta av mig nattlinnet för jag ska möta mamma om 45 minuter för lite födelsedagsspaning. Så great, och ikväll ska jag för tusan göra spenatlasagne! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Din blogg behöver Karlstad, tjoho vad du bloggar när du är här, bäst <3

2012-08-14 @ 23:01:27
URL: http://slitet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0