"jag tror jag såg väldigt ung ut innan jag klippte mig". "ja, nu är det bara beteendet som avslöjar dig"

Okeeej, det senaste inlägget PLUS att jag börjat använda cykelhjälm och ska börja plugga psykologi. Dessutom klippt håret i en mer vuxen frisyr än någonsin innan och nu mera nästan tränar regelbundet. Dricker vin, diskuterar politik, läser krigsböcker, har kassavana och börjat ha oliver på mackan på Subway. What's freakin' up with that? Ibland har jag rå-ångest men den där Julia som älskar att lära känna nya människor, som isolerar sig och tittar på My little pony tales, som vräker en chipspåse själv, som kan dansa en hel jäkla utekväll och som fortfarande vill åka på "äventyr" en vanlig bajstisdag - hon är kvar. Bara i mixad version med det andra, vilket ju måste vara ett framsteg? Så tänker i alla fall jag se det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0