thank god it's saturday!

Igår slängde jag på mig lite shyssta kläder och efter en lång sovmorgon tog jag cykeln ner till Slussen. Det.var.hell. OMG! Rödljus, enkelriktat, uppförsbackar - jag trodde jag skulle gå åt alltså. Men det var ändå ganska mysigt och tanken om kondition och sånt låg i bakhuvudet hela tiden (även när lungorna nearly brast typ).
Sen provade jag kläder på H&M en halv evighet. Köpte faktiskt jeansshortsen fast i en annan färg, känns ju lagom somrigt och härligt sådär.
En annan somrig/vårig grej är ju de här träden. Alltså tjena vad vackert! Bara stannade upp och kände mig helt förbluffad över hur sjukt det var att jag äntligen fick se dem med egna ögon och inte genom bloggar, tidningar och instagram.
Sen mötte jag upp Fred, Julie och Patz och vi gjorde Grönan! Det var så himla pirrigt att gå in och jag träffade hur många som helst som jag kände. På ett sätt kändes det så "2011" men också sorgligt. Jag menar, jag ville nästan hjälpa till vid lastningen på Twister... Den åkte vi förövrigt och Blue Train, Lustiga och Radiobilarna. Alltså Grönan leverar för fan alltid.
Sen gick vi tillbaka till Kungsträdgåren alla fyra och käkade middag på Fridays, grymt mysigt! Där satt vi jättelänge och bara åt och drack gott och snackade om allt viktigt och oviktigt i världen. Sen åkte vi mot Slussen för att leta upp en annan bar men då var vi alla så trötta så vi drog oss hemåt. Härlig lördag! Jag betalar idag med superförkylning, bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0