mixed asia please.

Alltså, använder Patrics dator och kunde bara inte låta bli att titta på några av Asienbilderna (nej jag har dem fortfarande inte på min dator...). Ingen är redigerad men jag tänker att det är fint ändå. Nu är det liksom snart en månad sen vi kom hem och jag fick absolut abstinens typ.
Älskade Troppo, det bästa med hela Langkawi. Nypressad apelsinjuice, mangopannkakor och smoothies, french toast - alltså vi gick bananas på det stället! Det drevs av en malaysisk kvinna och hennes australienske man, alltså bästa kombon.
Softa ställen, pina colada och hängmattor.
Jag och Roos på Lipe, påväg ut på en awesome snorklingstur!
Den obligatoriska thailandbilden, åh longtail.
Åh, han jag gillar i bar överkropp, kånkenväska och påväg mot världens sötaste bungalow.
Några av valparna som räddats från översvämningen i Bangkok och som behöver typ megamycket gos. Klart man ställer upp liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0