rosa och grönt.

Ånej, det regnar igen. Fast efter en dag fylld med sol och faktiskt värme, så kanske jag inte borde klaga. Jag vaknade dock imorse med tom mage, liksom vrålhungrig, och har sen dess inte kunnat fylla den. Så himla knäppt, har liksom vräkt i mig mat, frukt, mellis, tårta - men inget har funkat. Och nu på kvällen har jag haft alldeles ont i huvudet och känt mig matt, not fun. Har i alla fall varit superrosa idag, försöker vägra svart nu såhär på våren. Slutade tidigt idag som tur var, heelt slut (alltså blir jag sjuk gråter jag). Åkte förbi Willys en snabbis och handlade inför storbak men hamnade i soffan och väntade in patz så han fick göra mat. Pasta och champinjonsås typ, ruggigt gott! Nu ska jag i alla fall sova och bli lite piggare. Peace out i natten.


Kommentarer
Postat av: Julia

Garant <3

2012-04-26 @ 14:38:53
URL: http://juliamaryhedvig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0