ett hjärta från värmland.

ÅH HERREGUD. I morse åt hela familjen Friberg påskfrukost tillsammans runt nio, så himla bäst! Mami hade dukat med påskservetter och köpt skagenröra, kokat ägg och skurit upp västerviklimpa som vi alla högg in på. Har absolut återvänt till Sverige med inte bara kropp utan också själ och hjärna.
Sen cyklade mamma och jag in till stan. Sola i Karlstad lyste ju självklart och vi gick runt och stund och sen köpte jag världens finaste ballong till min lillebror.
Han hade somnat om så jag väckte honom (fick lite stryk för att jag hade hans tröja på mig) och sen blev han liksom superförvånad och jätteglad. Vi hade förövrigt syskontid igår, tittade på en film och så. Jag somnade efter tio minuter och frågade tydligen tre gånger i natt hur den slutade...
"men macs du måste hålla den i handen fattaruväll?"


Kommentarer
Postat av: sara

Men hur puppigt! Mysigaste morgonen låter det som :)

2012-04-07 @ 14:56:04
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0