photobooth-bomb.

När jag är nere brukar jag försöka le ändå, någonstans långt bak i min blogg står det att man i alla fall anstränger femton muskler i ansiktet och ja, det är ju bra. Sen springer jag också, flyr oftast men idag sprang jag faktiskt på riktigt! I en halvtimme, i lagom shysst tempo och i fina Huddinge. Det luktade äpplen, klippta gräsmattor och allmänt höstigt och villaområde-lördag. I alla fall, när jag kom hem slängde jag mig på gräsmattan och styrketränade en liten stund innan jag gick in. Väl inne satt Patz vid datorn och hade absolut inte tid med mig, kan inte förstå att mitt hjärta ömmar för en datanörd.. Jag hamnade i alla fall framför photobooth, min vän.
Nu blir det dusch och inpackning, än är helgen inte slut som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0