bananmilkshake,

Solen skiner och jag hänger på balkongen. Försöker få bort det sista av den kvarvarande förkylningen med d-vitamin, hundgos och sjuka mängder bananmilkshake. Ska snart sticka ner till stan och möta upp en saknad Sabina Roos och hänga lite på stan med tildis och kossi. Linköping har så himla mycket att erbjuda just  nu! Inte bara mormor och Nöne (och lilltuva) utan massa fina kompisar också. Lär ju bli ganska mycket häng här i höst/vinter även om Lovis reser iväg i åtta månader och Kossi drar upp till Kläppen. På tal om det börjar hösten reda ut sig lite och resplanerna för vinterhalvåret börjar ta form. Anmälde mig på sista dagen till Högskoleprovet och ska redan nu börja råplugga (jag vet hur lite jag egentligen kommer göra det) svåra ord och mattedelen. Känns ändå som om att det finns en plan och det är tryggt. Ikväll kommer mami och jag ska dricka sockerdricka och mysa sönder. I morgon blir det kickass utgång, pepp! Nu blir det hemgjort potatismos och lite deppande för dataladdaren för 700 som jag ägde i två timmar innan den försvann, grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0