a little smalltalk, a smile and baby I was stuck.

You've heard me saying that smoking is my only vice
but now it isn't true,
now everything is new

It was like shooting a sitting duck
a little smalltalk, a smile and baby i was stuck
I still don't know what you done to me
A grown- up woman should never fall easily
I feel a kind of fear
When I don't have you near
Unsatisfied, I skip my pride
I beg you dear

Här om dagen rullade jag igång Mamma Mia och låg och längtade till grekland i ungefär två timmar. Den filmen kan va den bästa feel-good filmen som finns på riktigt, så himla fin. Nu ska jag och Patz baka kardemummabullar, himla fint det. (jag har sagt upp mig)

Kommentarer
Postat av: Pillena

Fint gossesnoos!

2011-09-28 @ 19:59:01
Postat av: penden

poppisar. du är bäst julie <3

2011-09-28 @ 21:11:42
Postat av: parnassus.

men åhåhååh vilken fin bild.

2011-09-29 @ 13:06:10
URL: http://baraibland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0