ganska nöjd om jag får dra på mig ett par galonisar.

I två dagar har jag nu klivit upp klockan sex, åkt pendeltåg/tunnelbana i en timme och sen landat i Bromma. Varit klädd i gummistövlar, fleeceunderställ, tjockjacka, mössa och överdragsbyxor. Varit ute minst fyra timmar per dag, frusit och småsolat. Ätit hemlagad, näringsrik mat som inte smakat så mycket kryddor. Gjort sandkakor, gungat, lekt, busat, byggt lego, pusslat, läst högt och staplat kappla. Jag har varit vikarie på ett jättefint dagis ute i Bromma och har trivts som handen i handsken verkligen (nu räknar vi inte till att två barn gjorde ett rymningsförsök dag 1). Jag är med i en vikariepool från och med nu och den fungerar tydligen jättebra då jag redan fått jobba ju. Hur fint som helst.

Kommentarer
Postat av: julie

aj löööv!

2011-10-28 @ 10:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0