människa igen.

tja, jag är tillbaka i stockholm!
I natt spelade patz och jag sagan om konungens återkomst tills han blev trött på att jag dog hela tiden (obs mycket svår bana!). Det är i alla fall hur mysigt som helst att sitta i varsin stol och nörda tvspel tillsammans när det blåser storm utanför fönstret och rummet är iskallt. Och när man tröttnat, krypa ner i samma säng och somna i en liten hög.

I övrigt använder jag den här bilden som CVbild.
Mest för att jag saknar sommaren lite och för att jag ser sådär ruggigt glad och osminkad ut (nej jag använder den inte, eller?). Idag har jag och Patz mamma i alla fall suttit i varsin soffa och jobbat slash sökt jobb. Sen åt vi thaimat, diskuterade allt och jag drog på mig målarkläder och målade en fem sex brädor ute i trädgården. Sjukt harmoniskt att vara ute har jag upptäckt. Därför ska jag springa nu, få lite sol på näsan och sånt där. Tänka igenom lite varför jag är knäpp, varför min kropp slutat känna och skärpa mig. Förstå att jag har det jag vill ha och lite så. Knäpp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte så knäpp ändå!<3

2011-10-04 @ 21:42:50
Postat av: Julia L

det var bäst att träffa dig när vi var i Karlstad, du är ju bäst! Saknar dig alldeles galet mycket fina människa!!

2011-10-05 @ 17:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0