i ett stycke.

Den är inte min okej?
Glider som ni ser runt i min pojkväns lila onepiece, den är så sjukt gosig och stor. Tvingade upp mig själv vid nio i morse och käkade lite frukost innan jag började med dagens jobbsökande. Hade som mål att skriva in mig på tre bemanningsföretag men tjena, det tog lite längre tid än vad jag trodde. Var dessutom tvungen att titta på tredje avsnittet av New girl mitt i allt också. Men hörni vet ni, igår skrev jag ut tjugoen sidor högskoleprov-matte och satte mig i köket med penna, sudd och tumstock. Efter två sidor gick jag ner och hämtade Patrics lillebror Richard som sen satt med mig i en dryg timme och var värsta pedagogiska läraren. Var bara nära tårar vid ett tillfälle och det måste ju vara personligt rekord. FEEL THAT HÖGSKOLEPROVET. Men nu ska jag skynda mig lite, annars vet jag en liten ZinniZuccini som blir arg.

Kommentarer
Postat av: frida

när jag bodde i stockholm så var jag anställd på bemanningsföretaget RestaurangAssistans. det var asnice, och även fall du inte har nån erfaranhet från restaurangbranschen så räcker det med awesome personlighet sen lär de upp dig :D finns ett likadant företag som heter Majola också. kolla upp det tycker jag!

2011-10-13 @ 23:13:51
URL: http://honeyhi.tumblr.com
Postat av: julia

sv: men hur kommenterar man ens på din blogg? mitt blonda huvud funkar inte! Tack och bock och hemskt vad snäll du är, och snygg kvinna.

2011-10-14 @ 17:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0