random.

Livet har stannat av lite, vi har fastnat i rutin. Patz har haft värsta influensan och jag har gått på antibiotika. Så vi har; sovit minst tio timmar varje natt, tittat på 7th heaven varje dag, spelat grymt mycket tvspel, ätit långfrukost varje dag, jag har tagit bilen och handlat det viktigaste (halstabletter, b&j typ), gosat med hunden vi är hundvakt åt och ja that's it. Fan vad jag älskar't. Samtidigt som ångesten bara trilllar in när jag tittar igenom grey's säsong sju på typ tre dagar, jag hatar att fastna. Därför känns det extra bra att planera resan lite noggrannare, flygbiljetter och allt fint. Men men, ikväll blir det i alla fall popcorn och tvspel. Hur fint som helst.

Kommentarer
Postat av: jess

sjunde himlen asså... man blir ju fast varje gång man insjuknar i nån förkylning. underbart dåligt!

2011-11-06 @ 20:32:18
Postat av: parnassus.

sv: alltså, jag kollade grey's fram tills typ säsong 4 tror jag. ÄLSKADE DET, grät varje avsnitt osv, samma som alla andra greysare. Men sen glömdes det bort, jag missade avsnitt, och hej här står jag några år efter utan att ens tagit tag i det. Dumt kanske.... ja.

2011-11-08 @ 23:45:48
URL: http://baraibland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0