jag vet inte ens vad jag ska skriva för rubrik. bara att jag tycker det är bäst med fredag och sånt här;

Alltså, jag har ju inga förväntningar på resan Patric och jag ska göra. (Bara att få upptäcka regnskogen på riktigt med strumpor som står emot blodiglar och med malariamedicin i magen, se vilda orangutanger, bestiga berg på 3000 meters höjd, vara med om ett monsunregn och krama utrotningshotade träd och sånt i Borneo. Se Singapore och kolla om de verkligen kan stå för sitt höga BNP, hälsa på saknade vänner och åka tåg och bara titta, titta,titta. Spana in Kuala Lumpur, hänga på kritvita stränder, få massage på stranden, äta mango, upptäcka vattenfall, plocka snäckor i Malaysia. Bo på ett elefanthet och kramas med elefanterna, gå vilse i Bangkok, bo i bungalows, bada, snorkla, äta sjukt god mat. PLUS hångla så klart! Och bli jäkligt brun)
Men detta är ju inte säkert än alltså, att det finns en flygbiljett eller två gör det hela mycket mer realistiskt men saker måste lösa sig med jobb och sånt innan datumet kan bli helt set. Tills dess längtar jag ihjäl mig.

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, men hoppas verkligen att ni kommer iväg för det där lät ju helt underbart!

2011-11-18 @ 19:57:43
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com
Postat av: Julia L

Låter underbart :D jag vill också!!

2011-11-19 @ 06:39:26
Postat av: Li

Åh men gud, helt underbara bilder.! Åker iväg till Thailand snart, och nu blev jag så himla peppad på att fota en massa när jag är där.

2011-11-28 @ 09:44:12
URL: http://lithesupercat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0