mitt 2010, januari-mars

Jag bara kom på att jag aldrig gjorde en årsresumé i år eftersom internetuppkopplingen i Stöten inte var den bästa. Och det är verkligen så himla roligt att titta tillbaka på så jag gör en nu.

Januari.
Började första dagen på året med att Sara sov hos mig eftersom jag var ensam. Vi bakade världens godaste pizza halv ett på natten.
hade tydligen ont i hjärtat.
jag och helena åkte hem till sara och gjorde pizza och myste en kväll vilket var så himla bäst vill jag minnas. jag sov över bredvid sara!
Jag skaffade facebook.
Hade "hur många cheeseburgare kan du äta i rad -tävling" på Donken med Jonas, Elin och Martin. Jag trodde att jag skulle få en hjärtattack efter mina fem.
Hittade det bästa stället i karlstad. En liten liten gata med en lufttrumma som, när man gick förbi, blåste runt en hår med tvättdoft.
mina julior fyllde år!
och jag julia och bullen gick promenad i snöstorm.
bakade himla mycket cupcakes också med fint strössel!

Februari
Astrid, Helena, Veronica och Helena hade sin modevisning och jag och massa fler gick modell. Hur kul som helst och jag var längst av alla med mina träklackar och blommiga tantklänning!
Jag och Elin kom tidigt till skolan och resultatet kan ni se här. jag mår dåligt över det. fnisselin
Jobbade med Julia på Ikea, lyssnade på Erik Hassle och pluggade medieproduktion.
Höll min tradition på alla hjärtans dag vid liv även om alla var så bakis att de nästan inte kunde äta.
Gick på studentfest och dagen efter kom Sara in i min lägenhet och la sig bredvid mig och log från öra till öra.
För övrigt festade jag hela tiden. Träffade Ante och Emil. Hängde på coffehouse med Helena. Fyllekäkade på sibylla och frös ihjäl tills Helenas kvart i tre buss kom.
Mars
I mars tittade jag igenom alla How the west was won -avsnitt. Älskade Luke.
hade väldigt lockigt hår.
En kväll åkte jag och Sara hem till Julia, satt i hennes lilla kök, drack vitt vin och pratade om Kreta och sen bestämde vi oss för att åka in och fortsätta dricka vin och det blev en himla fin kväll!
Jag och Sarah bokade biljetter till London.
Jag jobbade på barnmässan och gick dit i thailandbyxor och rosa diadem.
Det var påsk och jag fixade ju såklart påskägg<3
Jag spelade kycklingstuds med resten av mediafolket på lektionerna och skrev uppsatser.
Och sprang gjorde jag.



Kommentarer
Postat av: sara

jag är så glad att du bloggar igen

2011-05-02 @ 22:43:48
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0