skatergirl oh yeah typ

Hallå. Förut kom jag hem till lägenheten, dumpade grejerna och bara snodde med mig Claes longboard och sprang ut i kvällssolen. Jag hade liksom fått för mig att jag kunde åka bräda.
och jadå, det gick! Jag åkte runt här, gick med brädan under armen i de värsta nedförsbackarna, åkte in i några trottoarkanter och fick en hälsning av två killar på varsina longboards, jag var liksom en av tuffingarna..
jag var glad. frös inte en endaste sekund över huvudtaget.
jag bara åkte och åkte och det började gå bra. gick upp för tusen trappsteg och svetten lackade i värmen och jag kände att nu var det dags att åka hem. Ställde mig på brädan, det lutar nerför och svänger samtidigt.. "äsch det går bra". Första svägen, "det funkar ju" andra svängen "fan, nu dör jag". Försöker bromsa (nej det går inte) men stupar framlänges på en parkering och mina händer spricker och knäna blöder. ånej
men jag klarar mig, jag är en av tuffingarna nu!
tack och bock

Kommentarer
Postat av: sara

alltså, du är pupp numero uno!

2011-05-11 @ 22:01:03
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: sara

vi får köpa hjärtplåster till dig

2011-05-11 @ 22:01:23
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: pendipop

du är så jäkla cool!

men jag ser fortfarande ut som en fucking rabbit på alla bilder nedan, haha

2011-05-11 @ 22:23:45
Postat av: amanda.

åh. att åka bräda är bland det bästa som finns. true story. sommar på riktigt är det då.

2011-05-12 @ 23:48:50
URL: http://baraibland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0