om att vara sämst på att räkna, ha en gammal mobil och vad som hände i somras.

min bästa vän är sara och julia. de gör mig hel, de kan mig, de förstår mig, de vet att jag pratar fort och osammanhängande. 

när jag borstar tänderna försöker jag bara göra det så fort som möjligt. det är så himla tråkigt.

när jag lagar mat (OM jag lagar mat) värmer jag soppa eller blandar en sallad. eller värmer nudlar! man tappade liksom lusten att laga mat när var i stöten.

jag är (lite) rädd för jag ska göra något fel på gröna lund.

den värsta känslan är när man vet att ingenting någonsin kommer bli så bra som det är precis då. att åka ifrån folk man gillar. att ta bort sin hund och veta att man aldrig mer ses. att vara sen.


den bästa känslan är när man är med någon som får en att skratta hela tiden!

jag är bäst på att bada, säga att jag tycker om folk, visa mina känslor och att göra ingenting.

jag är sämst på att räkna.

 

jag lyssnar på vendelas spellista div just nu. annars: veronica maggio, oskar linnros, daniel adams-ray, tracy chapman, håkan hellström, 30 seconds to mars och sånt fint.

jag pratar för mycket. fråga vem som helst.

jag tycker om utomlandsdoft, äppelmunkar, åka tåg, hångla, dansa, gosa med hundar typ. och så några människor.

kärlek är farligt. och så jävla fint. men farligt som sagt.

i somras var jag brun, jordgubbsförsäljare och orolig.

sist jag grät var när jag åkte hem från stöten. jag grät ordentligt.

när jag vill tänka pratar jag med min mamma eller mormor, de tänker åt mig. sen diskuterar jag med sara och julia och sen kommer de enväldigt fram till ett beslut. eller så ligger jag i min säng och tittar i taket. 

när jag bakar blir det ofta lite fel. men roligt har jag!

just nu tänker jag på att bli frisk så jag kan gå ut..

idag har jag vaknat i huddinge, åkt pendeltåg, hånglat, legat i soffan under täcket och läst bok.

ikväll ska jag bli ännu mer frisk!

imorgon kommer jag gå på utbildning som jag inte hittar till (ånej), hänga på subway och somna i rönninge med bumper.

min mobiltelefon är jättegammal!

när jag vaknar på morgonen tänker jag ofta "jag önskar jag bara kunde ligga kvar". sen är jag oftast vrålhungrig också.

om jag var ett djur skulle jag vara något flockdjur. och som lever i vatten.. kanske en säl?


Kommentarer
Postat av: julia

åhåhåhåhåhåh!

2011-05-06 @ 18:58:25
URL: http://juliasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0