everyday, it's a gettin' closer.

I måndags tog jag bussen till Linköping, helt jävla slutkörd efter två dagars jobb (bådar inte gott..) och lite försenad. Kom fram och blev upphämtad av finaste pendipop i cab och allt! Hon skjutsade hem mig till mormor och jag dumpade grejerna och tog en snabbdusch och sen åkte vi ner till stan igen. Träffade upp Ville och Sabina och satt på uteservering och svettades och åt klyftpotatis och drack mängder av vatten. Allt var fint, allt var hemma.
Efter någon timme gick vi till tågstationen för att möta upp Patric! Vi väntade i solen och Binis och jag var barbenta äntligen, åh vår.
På kvällen handlade vi med oss lite korvgrejer, chips och en platta corona och några limeskivor och satte oss i Trädgårdsföreningen. Lovisa och Jossan kom också och vi bara satt och lapade sol, skrattade och njöt. Värsta fina vårkvällen med fina fina kompisar som man saknat. Sen skjutsade Vendi hem oss och mitt hår blåste så himla mycket och sen somnade jag bredvid Patric i varma lakan.

Dagen efter tog vi cyklarna och mötte upp de andra på stan! Det var stekhett och vi gick runt i massa affärer och jag hittade världens finaste keps (som ligger kvar...), solglasögon, byxdress och en randig goströja. Sen köpte jag, binis, vendi och jossan wok och satte oss i domkyrksparken och skvallrade och hade det allmänt superfint.
fina kompisar!
<3
godast!
Sen när det blev lite kallt och vi drog på oss tröjor gick vi till 55an (tror jag..) och satte oss med grabbarna. Tog en cider, smakade lite öl och snackade oss igenom kvällen. Blev himla fint och sen cyklade vi hem och lyssnade på Veronica Maggio samtidigt, en av de finaste kvällarna på så himla länge. jag älskar mitt stötencrew och att jag ska resa sverige runt i sommar för att träffa dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0