att

att inte prata stockholmska, att gå vilse på t-centralen, att akta på sig varje gång någon går emot en, att bli knuffad runt, att få panik varje gång man går igenom spärrarna till tunnelbanan, att vara rädd på bussen halv tio på kvällen en onsdag, att ha så himla lite pengar, att vara ny här.
men det går okej ändå!
jag dricker ju te, hasar runt i bästa tröjan och käkar ballerinakex ifrån igår. nu ska jag försöka sova bort min förkylning och läsa lite. och ja, min kamera är sönder. och i karlstad. men på måndag åker jag till linköping!!

Kommentarer
Postat av: Matildis!

Du är gullig! :) Te är bäst! <3

2011-05-05 @ 16:56:02
URL: http://erikssonlinneamatilda.blogg.se/
Postat av: pendipop

längtar till måndag!!

2011-05-06 @ 09:42:31
Postat av: frida

men hallå, det kommer ju gå skitbra. sen när kompisar kommer och hälsar på blir man ju skitmallig för man hittar överallt i stockholm liksom :D

2011-05-17 @ 01:05:11
URL: http://papertigers.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0