vågorna dom kraschar över dig och mig

Åkte till jobbet igår, tredje dagen i rad med elva timmar framför mig. Det var superhett och asfalten ångade och jag hade min bästa ring på mig och greklandarmbandet. Jobbade hårt, hängde på blå tåget och sedan flygande mattan (hade sveriges längsta stängning, inte okej att vara själv..). Sedan bar det av.
Millan och jag hamnade på Strand efter att ha tappat Steffanie halvvägs. Vi köpte öl och cider, provade olika sittplatser, gick ut, gick in, gick och träffade två tjejer som hette Åsa och Hedwig och som räddade oss från två killar med en "sjuuukt bra efterfest", åt mat vid en grill, skrattade. Jag träffade en ledsen rottweiler.
Ganska konstig men helt okej kväll, vi behövde liksom något efter jobbet och ja, hej och tack strand, vi kanske ses igen, kanske inte.
Jag hade i alla fall Millies blixt i örat, kändes tryggt.
Nu ska jag äta lite mango på balkongen och tänka bort lite dumma grejer. Inte okej alls att inte kunna säga nej, att oroa sig och att stressa iväg. Dock så himla bäst att ringa mamma och få de bästa råden i hela världen, och jag vet vilken lyx det är <3.

Kommentarer
Postat av: pendipop

lillis, hör av dig om det är något vet du. jag är gärna din extramamma och ger dig råd om saker du vet <3 och du är så fin i din klänning och din armband och din ring!

2011-06-11 @ 14:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0