dom.

det var tufft i morse och jag grät på tunnelbanan. hade gått upp tjugo minuter tidigare och inget var rätt liksom. så det sög. sjönk som lägst men tänkte att det inte gjorde så mycket.
- kommer till färjan. träffar zinni och milli. kommer till jobbet, ska få stå på fritt fall. solen kommer fram. jobbar med bra folk. slutar fem. och sen blir millan kombi och blir så här glad!
- jag är så himla glad att jag har dom. fy tusan va värt att ha ett jobb att gå till med människor som man verkligen tycker om och som bryr sig. lyx yeah. nu har jag köpt choklad som väntar i kylskåpet, men först ska jag springa ner till vattnet och bara låta asfalt bytas ut mot lite moder jord. mysigt att inte vara ensam sen heller, julie och freddie kommer hem!

Kommentarer
Postat av: millan

Men PUSS på dig jullebulle, du är bäst!

2011-06-18 @ 20:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0