"julia, nu ska vi åka ut på äventyr. vi kallar det dödlig fångst"

Jag åkte till värmland en tidig söndagmorgon. Blev upphämtad av pappa och åkte direkt ut till stugan där solen, resten av min familj och välfyllda skåp väntade. Sprang runt som ett ivrigt barn som aldrig varit utanför betongförorterna förut och var helt enkelt så himla lycklig. Spenderade tre dagar med att sola, bada, åka båt, ha vattenkrig, äta sjukt mycket god mat, hänga med min familj, bärga stockar, cykla och annat fint!

Och nu sitter jag i Stockholm igen, sippar lite iskall cola och njuter av mina färdiga matlådor och den nydammsugade lägenheten. Ljuvt. Har sex timmars jobb framför mig men det känns himla fint ändå, ska svälja några värktabletter och ignorera målbrottsrösten och sen är jag pepp!

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, men vad söt du är! Jag tror att jag såg dig vid macken i Väse, du tankade? Jag kan ha sett fel också, men det kändes bara som att det var du... Men jag lovar, nästa gång jag ser dig i smyg ska jag inte smyga längre, då vill jag ha en kram!

Förresten så måste det ju ha varit helt underbart att komma ut till Arnön efter att ha varit i Stockholm!

2011-07-01 @ 15:46:07
URL: http://mla-photography.blogspot.com
Postat av: pendipop

saknar dig verkligen

2011-07-01 @ 16:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0