lite bättre, lite påväg

Jag börjar 16.45 idag, sicken lyx med sovmorgon och allt, åh. Patric och jag vaknade upp i morse och solen strålande in i det lilla fönstret i sovrummet. Vi började skapa en lista på allt vi vill göra när vi äntligen blir lediga ihop (vilket just nu kanske blir en eller två dagar i augusti..). Sen sprang vi till café Luren och köpte frukost och satt i gräset utanför tills han sprang till tunnelbanan. Nu sitter i alla fall jag inne och ska försöka städa hela lägenheten och laga lite mat, sånt där viktigt som är supertråkigt. Men men, såhär skuttar jag runt nu om dagarna. I skön sval klänning och julies bästa shortsdress.

Kommentarer
Postat av: Maja

Kul att den där anti cellulite-reklamen hade samma pose som dig fast spegelvänd alldeles precis nedanför dig.

2011-07-12 @ 18:56:33
URL: http://mla-photography.blogspot.com
Postat av: julia

HAHA ja dör

2011-07-13 @ 13:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0