det är superljust ute, thank god

Sitter i soffan med filten över benen. Om en kvart kommer Emma förbi med Janssons bil, skjuts upp för en tvåkilometersbacke är typ det bästa som finns. Soltorget idag, igen. Och nästa vecka. Inte så farligt egentligen men nu är jag trött på det. Vill bara få den här dagen gjord och sen åka till pappa i Trysil. I morgon blir det skidåkning där och jag längtar ihjäl mig. Idag är det 79 dagar kvar på säsongen, shit alltså.
Hatar att vara den enda i 6554 som jobbar, Binis är ju hemma hos sin familj nu. Menmen, förhoppningsvis kommer vendi och tildis ut i backen vid tvåsnåret när de piggnat till efter gårdagens bravader.
Åh förresten, jag har kopplat ur vår ringklocka helt själv! Det behövs här uppe i fjällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0