trycker hans scarf mot halsen och önskar att den doftade som honom.

Och jag saknar honom redan, med vetskapen om att vi fortfarande har 6 nätter kvar utan varandra. Men jag vet att han somnar i ett fluffigt hotelltäcke och vaknar upp i Frankrike. Att han är med sin bästa familj och att han kommer åka mycket skidor. Och jag har ju som tur är min fantastiska familj. Idag har vi kört sovmorgon, Harry Potter, långfrukost, claes har åkt hem till Stockholm, vi har kört tre timmars tuff åkning och avslutat kvällen med yatzy och hemgjorda revbensspjäll. Just nu trycker vi i oss julgodis och lyssnar på stormen utanför. Snart dags för de obligatoriska två kapitlen i boken och sen somna! Hoppas ni har en fin jul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0