plastspadar, sjörövarskepp och läsabok-mys.

Den här veckan och nästa har jag som sagt vikariat på dagis här i Bromma. Det är hur galet som helst att gå upp tjugo i sex på morgonen och åka den långa färdvägen hit i totalt mörker och iskyla. Flera dagar i rad dessutom. Men att komma hit, krama om ett litet bylte till barn, det är så mysigt. Och att pärla, rita, stå på händer, gå på utflykt, baka sandkakor -satan va mysigt! Tiden går helt lagom fort och det värsta som kan hända, det är i princip att man blir ovän med ett barn, det gör ont i hela mig. Men som tur är händer ju inte det så ofta! Nu ska jag slänga på mig alla femtitvå lager kläder och ge mig ut på gården för de sista tre timmarna idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0