mucho mucho information, keep up

Hallå där. Jag står i köket, kokar pasta till en makaronigratäng och fixar typ chili con carne. Känner att här vankas jobb i åtta dagar och jag har verkligen inte råd med greenroomkäket (bye bye älskade kycklingspett). Men sen väntar fem hela dagars semester som precis gått igenom och jag längtar ihjäl mig. Kroppen och hjärnan är trötta som tusan och dagarna går långsammare än långsamt även om jag har kul. Nu för tiden kräver kroppen typ nio timmars sömn för att ens kunna prestera. Något som går sjukt dåligt ihop med alla nya vänner och utekvällarna här uppe. Jag antar att de som finns kvar sen är de som finns på riktigt, de jag ska hålla fast vid.
Igår kom i alla fall mamma upp och vi checkade in på Clarion Hotel Sign. Sprang sen iväg till Fridays och åt sen middag och tittade på kändisar.
När vi gick tillbaka köpte vi vindruvor och blåbär på Hötorget. Jag kröp ner i ett bubbelbad och läste tragisk tonårsbok tills de stora fluffiga kuddarna ropade på mig och jag kröp ner där.
Idag kom mormor och vi gick runt på stan och köpte födelsedagspresenter till mig! Visar sen, hur fint som helst.
Träffade upp morbror och tillsammans gick vi alla fyra och först käkade och sen till Tully's och drack milkshake. De är så fina hela bunten.
Men nu vill inte min blogg fungera riktigt så ni får se en annan dag. Makaronigratäng med mucho ketchup kallar. Och åtta dagar av tolvtimmarspass, hey.

Kommentarer
Postat av: sanna

du är galen julia ( 8-timmar tolvisar är sjuukt ), men du är ändå bäst <3

2011-08-10 @ 00:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0