this is the way that we love, like it's forever.

stötenlistan rullar. champagnefrukosten intagen. sista måltiden med mina tjejer avklarad. ånga ifrån duschen, kläder överallt. det närmar sig slutet och ångesten växer. tar en extra klunk alkohol för att dämpa men försöker ändå skrapa på saknadssåret, tårarna ska ut. flashback på flashback kommer förbi och man minns liksom dom där månaderna med supermörker och kritvit snö. det är en gäst på soltorget idag, alla väntar på att han ska gå hem.  i morgon kommer mamma och hämtar mig. jag öser ner kläderna i ikeakassar och vandrar över till senja och säger hejdå. föralltid, för en lång lång tid? men sen, efter kanske 4 timmar i bil. då ska jag krama julia igen. länge länge. och det är också fint. och i sommar ska jag och ville dricka elk ihop. och matilda ska vara i stockholm varje ledig stund och dricka utspätt vin på uteservering. och patric ska visa mig allt det fina i min nya bostadsort. och filip ska hälsa på, och wiklander, kanske hela sommaren! och sabina och vendela tvingar jag upp. de är ju mina nära nu. min stötenfamilj. jag längtar redan!

Kommentarer
Postat av: julia

jag ska krama dig tills du nästan spricker!

2011-04-25 @ 16:32:12
Postat av: Tildis

Just nu i skrivande stund ligger vi i våra sängar på loftet. Sista natten tillsammans är nu gjord, hur ska det gå Julia ? Jag saknar dig redan roomie. Tur att ditt flyttlass går till Stockholm och inte Karlstad, då är vi bara en timme ifrån varandra. Nu ska jag dra upp dig ur sängen så vi kan snacka om vad som egentligen hände igår. Pussspusss julls!

2011-04-26 @ 08:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0