lite balkonghäng i september

Satte mig på balkongen i en av brassestolarna med två filtar, tjocktröja och leopardpannband. Tillsätt en färsk ELLE, te (med mjölk i) i termosmuggen och sol och du har en väldigt trevlig stund.
har kommit på att jag gillar orangea nyanser ja
min namne. Min balkong är liksom fylld med blommor som suger åt sig det sista av solen och jag gillar att fejk-grästmattan fortfarande ligger kvar. Betongen under är inte lika charmig.
Så där glad och nöjd har jag egentligen inte varit på hela dagen. Jag tycker det är så svårt med alla val som är nu och en massa mer. Så idag stressgrät jag lite på en parkbänk tills jag kände att det fick vara nog, jag är ju ingen ledsen tjej. Så jag gick hem och blev chockat nog lite uppiggad av en pluggande emil i härnösand, tänk så det kan bli.
Nu är jag dock tillbaka på lite mörkare platser och jag vet inte helt enkelt.
Nej, jag vet inte helt enkelt. Hur martyriskt det än låter.

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, planer för helgen? :P

2010-09-15 @ 16:47:51
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0