inspo.

Jag saknar min kamera. Att kunna uppdatera fint utan suddiga photoboothbilder eller weheartitsnodda under.
Men, vissa andra har jag kameran väl till hands eller ett flickr-konto att dö för. Så jag kan ju helt enkelt sno lite.
kallhudochspets har just nu de vackraste höstbilderna och jag blir alldeles pepp på höst när jag ser dem!

Jag har pratat mig varm om den här bloggen men i fall någon har missat den så måste ni genaste besöka
julias blogg. Hon bjuder på de vackraste bilderna någonsin.
Här blåser det jättemycket idag och för mig som är van lägenhetsboare, är det väldigt kallt inomhus. Jag har glömt hur det är att leva i ett hus. Nu ska jag burra ner mig i soffan med ett glas oboy (!) och några avsnitt grey's. Ska försöka ringa min chef också så jag vet om jag ska åka hem eller vara kvar. Ja, det var ju fint.


Kommentarer
Postat av: julia.

men åh, tack skall du ha! och självklart får du låna bilder:) och din blogg är också jättefin, din header är bland de finaste som finns i bloggvärlden tycker jag.

2010-09-27 @ 10:59:16
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: matilda

men åh. självklart är det okej, tack ska du ha fina fina du! det här gjorde lite min dag. puss :*

2010-09-27 @ 11:01:13
URL: http://kallhudochspets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0