ett datum.

Idag är det den 23 september. I alla fall i en halvtimme till ungefär.
Jag har idag varit utan hund i exakt en månad, känt Sara i tre år och en månad och har flyttat till Göteborg.
Inte konstigt känslorna snurrar, gör mig yr och gråtfärdig. Men jag biter ihop, för jag vet att det kommer bli bättre. Att jag snart får vittring på pengar och nyfikenheten infinner sig väl någon gång.
Dock träffade jag Kajsa idag när vi båda skulle åka tåg till Göteborg (blev försenade med två och en halv timme!). Hon ska också jobba i Stöten och det känns kul, då känner man några!
Nu ska jag gå ner och borsta tänderna och sen krypa ner i muminlakanen som luktar hemma, tryggt. Inte tänka på det.
sov fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0