9 saker att berätta.

1. Nyponsoppa har återigen hittat in i mitt liv och här för att stanna
2. Jag ska övningsköra hela vägen till Linköping i morgon. Hade inte tänkte berätta det men nu gör jag det ändå. Mamma är livrädd och jag är sjukt förväntansfull (ungefär samma sak som livrädd i mitt liv).
3. Jag är på riktigt så lat att jag inte orkar tills maten blir riktigt varm i micron utan äter den ljummen, mm.
4. Jag vet fortfarande inte vad jag ska rösta på och jag ska dessutom förtidsrösta snart.
5. Igår såg Julia och jag: Idol, Skånefruar och kungarna av Tylösand. Det var galet.
6. Vi hann dessutom se extreme home makeover i fem minuter och jag hann börja gråta åt det.
7. Ikväll ska jag äta kräftor, vindruvor och räkor. Favoriter!
8. Söker jobb som 17 jag.
9. Mitt soundtrack är detektivbyrån för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0