vad som hänt!

NU är jag tillfälligt tillbaka! Åh herregud... Jag tror min blogg betyder lite mer för mig än jag vågat erkänna. Det känns ju lite - töntigt - att vara frälst vid sin egen blogg. Men i alla fall. Jag tror att jag är av övertygelsen att det som det inte bloggas om, det har inte hänt, i mitt liv alltså. Jag vill inte titta tillbaka på september och se ett stort glapp i slutet av månaden. För så var ju inte riktiga livet. Så det tänkte jag visa nu :)
njöt i fulla drag av att vara hemma, gå i mjukis och åt himla god frukost.
bakat bröd har jag gjort, flera. Men russinbullarna var finaste. Fick samma eftermiddag besök och två fina bästa kompisar som satte sig i min soffa och tittade på bombay dreams med mig. Helt underbart. Sen bestämde vi oss för att åka till ÖoB, Konsum, Ica och massa mer för att slutligen landa i mitt badrum med hårfärg för två.
..men inte till mig för jag är ett oskuldsfullt barn (en fegis).
<3
Har hakat upp mig på fil, honung från Parga, dinkelpuffar, odefinerade puffar och massa russin!
Åkte till Arnön en kväll med mamma och pappa. Låg i gräset och luktade på hösten, tittade på himlen och flinade åt min bondedrömmar.
Jag har åkte inlines helt själv två dagar i rad. Tagit med bok och läst lite ut med Klarälven. Har aldrig klarat mer än 20 minuter men jag jobbar på det, hehe.
Druckit vatten med jordgubbe i, ätit svenska äpplen och börjat läsa en underbar bok.
Varit bekymrad med oflit. Tycker det märks att vi verkligen har skiljts åt nu. Alla vi som hade en vardag ihop för ett år sen måste nu kämpa hårt för att behålla känslorna och handlingarna på rätt sida att rätt och fel. Och vissa väljer att inte välja. Och det kan göra ont. (Sen var jag deppig för att jag inte fick jobba och för att inte hade något att gå ut med. Men nu ska Julie och jag ut på onsdag och det ska bli, skönt, är pepp!).
Lånat saras fina blus, hoppat i fin-manchesterbyxorna och lockat håret. Känt mig fin. Behövligt efter mjukisperiod.
Gillat saker och ting.
Fått en delad studentpresent med Sara, av hennes tremänning Oskar. Londonflingor med kanelsmak, helt helt gudomliga. Och så halsbandet vi köpte ihop, sarah och jag, i london. Allt fint paketerat i en Harrodspåse, åh.
Sen biljetter till Ladies Night dåra, yej!

Alltså, det var ju inte riktigt allt. Jag har hunnit haft en supermysig helg med familjen på Arnön, ätit krabba och eldat i spisen. Himla skönt.
Varit på superbrunch hos Julie. Heeeelt galen var den med pannkakor, scones, ägg, pitatorn, hemmagjord musli och massa mer! Vi hade förövrigt betapetsession efter det och spelade mobilspel i hennes säng<3.
Sen har jag inte tränat någonting, jo en gång, men jag har ju glömt plånbok, datorsladd och allt viktigt i Göteborg.
Jaja, tja på den uppdateringen. Good to be back!

Kommentarer
Postat av: sara

åh, det kändes skönt med en uppdatering. har insett nu när du varit borta att jag är beroende av din blogg, jag. puss!!

2010-10-04 @ 19:52:52
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: juliak

men bästa uppdateringen. och du är så himla vacker!

jag älskar att vara med dig, så du vet <3

2010-10-04 @ 21:32:29
URL: http://juliasvardag.blogg.se/
Postat av: Fröken Hanna

Åh. Du är himla tjusig. Fann dig från en kommentar på Elsa Billgrens blogg!

2010-10-06 @ 00:14:19
URL: http://barfotadans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0