parantes i livet utan intresse.

Jag har jobbat i tio timmar. Varit borta hemifrån i tolv och bara. åh. dör. Men
Inte det jag ville säga. Ville snarare berätta att när jag kom hem möttes jag av 20 par skor i hallen och en tystnad värre än döden. Vände upp huvudet och 40 ögon tittade på mig.
"eh. hej".
tittade ner i fem minuter i sträck, värmde min mat i micron och sitter just nu uppe i mitt rum. Tog min ytterligare några minuter innan jag vågade gå ner och kissa. Så kan det kan vara att vara 19 och inte så cool på Albins filmkväll med massa sköna homies. Snodde i alla fall med mig en skål chips och nu funderar jag på att se 20 communityavsnitt i rad och somna utan att borsta tänderna. Man vet aldrig ni vet.
Reflektion: hade inte detta hänt hade jag nog åkt hem till karlstad, för ibland känner jag mig nästan olycklig.
trött tjej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är för fin för att vara nästan olycklig och tänk på att det finns folk där ute som tycker om dig. Mycket.

2010-10-30 @ 22:38:51
Postat av: sara

snart ses vi <3

2010-10-31 @ 12:41:59
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0