lyssnar på gubben i lådan jag

Åkte på body balance med Julia och bara myste och sträckte ut. Stannade kvar i bastun, snackade om framtiden och om att vara ifrån sin familj och sina vänner i fem månader i Sälen. Hoppade sen i mysbyxorna och cyklade hem till soffan och tvkväll.
20.00 Sverige skönaste familjer - hur underbart program som helst.
21.00 Desperate housewifes - ny säsong av opererade skådespelare med lustiga karaktärer, lovely
21.55 Cougar town - jag älskar'
Och nu är jag hungrig trots pommes tallriken och pizzan med sarabanana my love.
och ja, mina uppdateringar är helt galet intressanta... Men jag är bara rädd för snart försvinner min laddning igen.
Åker förövrigt till Göteborg på torsdag igen. Jobbar fredag,lördag,söndag. Moneylove.
nu blir det mer tv. hey

Kommentarer
Postat av: Julia L

Gubben i lådan är bäst!! eller okej, du är lite bättre :D Tack för idag vännen!

2010-10-05 @ 23:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0