ingenting blir mer

tja ful
sitter i min hemmasydda mussetröja som jag mest gick omkring i i två veckor på östkusten i somras.
åkte nyss bil hem från jobbet med mami (jag övningskör överallt nuförtiden men lyckas visst bara bli sämre och "säkrare"). Vi rodde i 20 minuter, gymmade i tjugo och bastade i en kvart. Det är bra siffror.
Nu ska jag snart äta fläskfilé, fint en måndag. Sen är det tvkväll mest alla dagar nuförtiden, bra för mig som älskar tv mer än allt typ. (inte vinkvällar, chips, att bada och mina vänner men nästan ju). Lite sällskap ikväll blire.
Sen gillar jag inte att jag idag hade på mig det jag vill ha på onsdag.
Åh så fint det är att skriva ingenting. För mig alltså, inte för er. Mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0