i övrigt är det inte så synd om mig.

Äter pannkakssmet, lyssnar på håkans nya och .. inget mer. Gick hem från sats förut (väldigt mycket gåing nuförtiden då mamma lånar min cykel till jobbet) och kramade en kastanj i vänster hand för att tänka på något fint. Genade över gården och tittade på min balkong som har skugga nästan alla av dygnets 24 timmar och alltså inte är en tempohöjare. Träffade tanten mittemot, hon sa att hennes liv var piss.
Innan det blev så hade jag fikat med Veronica, och det var i alla fall supermysigt. Hade hur mycket som helst att prata om och hon hade med sina fina smycken så jag dog lite över dom. Nu ska jag typ ta mig ett glas pannkakssmet till.

släng ner nyckeln min fina

och få mig av den här jävla gatan

har stått i regnet så länge att jag börjat krympa

att drunkna är inte så illa

om det får en att drömma och hoppas på

att en seglande båt ska komma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0