hälsosamt med träning har jag hört.

Okej hörni. I morse gick jag upp. Åt ett ägg + lite fil med äcklig musli. Sedan då, hade jag bestämt mig för att springa. Så det gjorde jag. Värsta.Fysiska.Grejen.Jag.Gjort.Typ.
Ni vet sådär. Motvind som fan, håll på båda sidorna, fötterna gör svinont, snoret hänger på kinden och flåset är ungefär som på en människa på 200 kilo. Så kände jag mig. Tack. Nu väntar jag på att blodet ska komma tillbaka till huvudet så att jag kan ställa mig i duschen utan att ramla ihop. Dricker lite vatten också.

det är lustigt hur du får mig att springa. igen.

Kommentarer
Postat av: sara

du är duktig!

2010-10-28 @ 11:11:00
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0