planering. you lost me.

ni vet. såhär ser min planering ut.
i morgon - ledig igen. apskönt, sova till tolv, åka in till stan, käka något gott och försöka hitta en klocka, åka hem, chilla med community och sen sova.
onsdag-söndag (5 dagar på riktigt) - jobba
dock.
onsdag kommer förhoppningsvis sara och david till göteborg och jag möter upp dem i stan på kvällen för lite käk! Supermysigt och jag längtar ihjäl.
Måndag-tisdag åker jag till stockholm och möter upp mamma och pappa. Har det bara underbart och äter thaimat, shoppar upp min lön och hälsar på min morbror.
Onsdag - är hemma. Träffar alla mina kompisar i hela världen! Bloggar med riktiga bilder.
Torsdag - åker tillbaka till Gbg och jobbar hela helgen.

Mitt liv är inget spännande alls för tillfället. Jag saknar mina vänner. Att skratta ihjäl sig. Att vara nära dem som förstår sig på en. Som gillar samma saker som en själv. Som är alldeles bekanta och förutsebara. Och ibland inte. Som ser hur jag mår på sättet jag går emot dem. Som vet att jag måste äta godis varje dag. Jag saknar dem. Behöver dem. Nio dagar kvar tills vi ses.

Kommentarer
Postat av: pelin

Hoppas vi hinner ses en sväng när du är hemma då snos. Försvinner på torsdag nästa vecka och hänger i London och sånt där ett tag!

2010-11-02 @ 17:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0